Не мисля че толкова голямо клякане е нормално? Каква ти е гумата че да ти опре в подкалника? Иначе бих препоръчал на всички чувстващи странично люлеене на колата, преди да се впуснат в скъпи замени да идат да си проверят настройката на колелата
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за твърдостта на пружини при Sportwagon
Collapse
X
-
205/55/R16 летни (джанти от модела) и 195/65/R15 - и при двата вида гуми има посоченият ефект.
Дори с R16-ките с един човек отзад и малко багаж ( палатки + дрехи ) се усещаше.
Което ме навежда на мисълта, че не зависи от гумите/джантите, а си е от окачване/амортисьор/пружини.
Кое точно вече...не знам как да разбера. С теста "люлеене" за мен има нещо в амортисьорите, според тресачка няма, след преглед на окачването човек каза, че е "просто мека,за да вози комфортно"; според приятел-любител са амортисьори, според други са пружини...
Общо взето няколко различни теории има и едната не изключва другата (амортисьори + пружини)156 Sportwagon 1.9JTD
Comment
-
Амортисьора се тества лесно, натискаш надолу колата колкото можеш и пускаш рязко, колата трябва да се изправи и да спре, не трябва да слезе надолу и да се залюлее.
Амортисьора стои в позицията в която го оставиш, няма как да е причина да ти опира гумата, пружините са. Моята я товаря здраво като тръгнем на море, седан, направо ляга по корем и нищо не опира, гумите са 205-55-16Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Лорда е прав. При мен не опира, но когато я натисна надолу и пусна не се спира веднага а се люшка веднъж леко. Струва ми се, че амортесьорите ми са по "меки" отзад. На една от сбирките се видяхме с едно момче с готинa 156 SW и при него задницата си беше доооста по-твърда, макар, че каза че е със спортно окачване. Но при него не можеше дори да клекне като я натиснеш.
Та явно при теб може да са пружини...Sport Wagon 2.0TS|LPG
Comment
-
Last edited by undy; d.m.y г., 20:35.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Благодаря за отговорите.
Че ще се сменят неща - ще се сменят. Въпроса е кое е, макар така като чета ще са пружини + 'меки' амортисьори. Защото амортисьорите задните не спират веднага - имат леко колебливо движение. Поне при сравнение с друга кола до нея. Макар че не е сериозно движение, вероятно са 'тръгнали'
Едит : ако някои може да помогне с информация - има ли значение към какви нормални ( не pro-kit eibach ) пружини ще се избере ? От моят скромен опит засега е малко късмет какъв after market продукт ще се вземе, но все пак да попитам.156 Sportwagon 1.9JTD
Comment
-
Ами хващаш едни ,които са ти по джоба и да са за спортвагон,това е.За амортисьорите се отнася същото.Аз си купих наскоро нови задни пружини Spidan...амии,пружини като пружини.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
От афтърмаркет пружините - Kayaba - 55лв за бройка са, амортисьорите им също са топ качество
Comment
-
Ама го хвърлихте във филма с айбаси,kw-та,конита и про4иеи след това като пак застържат ко праим минаваме на 13-ки или режем явно калниците.Смени си буферните тампони на амортисьорите и не се занимавай с глупости.А това 4е като ка4иш 3-ма отзад дупето и висва свиквай така са вси4ки.Успех
Comment
-
И за какво да ги сменя тези тампони, колега? Точно тези тампони, ако не тропат не се пипат, защото всичко, освен оригинала е боклук и не кара много!
Comment
-
Първоначално публикувано от coca-cola Покажи съобщениеА това 4е като ка4иш 3-ма отзад дупето и висва свиквай така са вси4ки.Успех
Първоначално публикувано от coca-cola Покажи съобщениеКато махнеш прахоулавителя на амортесьора ще разбереш за кои тампони говоря.Те не тропат късат се от оф роуд пътищата ни.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
Comment