Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за твърдостта на пружини при Sportwagon

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Не мисля че толкова голямо клякане е нормално? Каква ти е гумата че да ти опре в подкалника? Иначе бих препоръчал на всички чувстващи странично люлеене на колата, преди да се впуснат в скъпи замени да идат да си проверят настройката на колелата
    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
    Peugeot 508 RXH 02.2013

    Comment


    • #17
      Ако си с по-големи гуми от предписаните , е напълно възможно да ти суркат в калниците.Аз бях с 205 -60 -16 и суркаха при неравности,сега сложих 205 -55 -16 и няма проблем.
      Alfa Romeo SW 1.8 TS

      Comment


      • #18
        205/55/R16 летни (джанти от модела) и 195/65/R15 - и при двата вида гуми има посоченият ефект.

        Дори с R16-ките с един човек отзад и малко багаж ( палатки + дрехи ) се усещаше.

        Което ме навежда на мисълта, че не зависи от гумите/джантите, а си е от окачване/амортисьор/пружини.
        Кое точно вече...не знам как да разбера. С теста "люлеене" за мен има нещо в амортисьорите, според тресачка няма, след преглед на окачването човек каза, че е "просто мека,за да вози комфортно"; според приятел-любител са амортисьори, според други са пружини...

        Общо взето няколко различни теории има и едната не изключва другата (амортисьори + пружини)
        156 Sportwagon 1.9JTD

        Comment


        • #19
          Амортисьора се тества лесно, натискаш надолу колата колкото можеш и пускаш рязко, колата трябва да се изправи и да спре, не трябва да слезе надолу и да се залюлее.
          Амортисьора стои в позицията в която го оставиш, няма как да е причина да ти опира гумата, пружините са. Моята я товаря здраво като тръгнем на море, седан, направо ляга по корем и нищо не опира, гумите са 205-55-16
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            Лорда е прав. При мен не опира, но когато я натисна надолу и пусна не се спира веднага а се люшка веднъж леко. Струва ми се, че амортесьорите ми са по "меки" отзад. На една от сбирките се видяхме с едно момче с готинa 156 SW и при него задницата си беше доооста по-твърда, макар, че каза че е със спортно окачване. Но при него не можеше дори да клекне като я натиснеш.
            Та явно при теб може да са пружини...
            Sport Wagon 2.0TS|LPG

            Comment


            • #21
              Ако ти се занимава пробвай с някои от тези буфери,гледам че ги ползват колеги...скоро ще разбера струват ли си 25-те лева.

              Мога да ти дам още жокери,ако решиш....но все пак е закърпване на положението...по-скоро в твоя случай замазване
              Attached Files
              Last edited by undy; d.m.y г., 20:35.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #22
                Благодаря за отговорите.

                Че ще се сменят неща - ще се сменят. Въпроса е кое е, макар така като чета ще са пружини + 'меки' амортисьори. Защото амортисьорите задните не спират веднага - имат леко колебливо движение. Поне при сравнение с друга кола до нея. Макар че не е сериозно движение, вероятно са 'тръгнали'

                Едит : ако някои може да помогне с информация - има ли значение към какви нормални ( не pro-kit eibach ) пружини ще се избере ? От моят скромен опит засега е малко късмет какъв after market продукт ще се вземе, но все пак да попитам.
                156 Sportwagon 1.9JTD

                Comment


                • #23
                  Ами хващаш едни ,които са ти по джоба и да са за спортвагон,това е.За амортисьорите се отнася същото.Аз си купих наскоро нови задни пружини Spidan...амии,пружини като пружини.
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #24
                    От афтърмаркет пружините - Kayaba - 55лв за бройка са, амортисьорите им също са топ качество
                    www.t-auto.bg

                    Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                    Comment


                    • #25
                      Ама го хвърлихте във филма с айбаси,kw-та,конита и про4иеи след това като пак застържат ко праим минаваме на 13-ки или режем явно калниците.Смени си буферните тампони на амортисьорите и не се занимавай с глупости.А това 4е като ка4иш 3-ма отзад дупето и висва свиквай така са вси4ки.Успех

                      Comment


                      • #26
                        И за какво да ги сменя тези тампони, колега? Точно тези тампони, ако не тропат не се пипат, защото всичко, освен оригинала е боклук и не кара много!
                        www.t-auto.bg

                        Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                        Comment


                        • #27
                          Като махнеш прахоулавителя на амортесьора ще разбереш за кои тампони говоря.Те не тропат късат се от оф роуд пътищата ни.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от coca-cola Покажи съобщение
                            А това 4е като ка4иш 3-ма отзад дупето и висва свиквай така са вси4ки.Успех
                            Кои всички,колега?....на мен и на много други колеги задницата не ни е правила номера.Нито ми е клякала,нито ми е опирало нещо,слагал съм други пружини за да я сваля още надолу.

                            Първоначално публикувано от coca-cola Покажи съобщение
                            Като махнеш прахоулавителя на амортесьора ще разбереш за кои тампони говоря.Те не тропат късат се от оф роуд пътищата ни.
                            И как тези дунапрени ще предотвратят клякането в случая?
                            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                            Comment


                            • #29
                              Колегата не иска да я сваля а иска като ка4и 3-ма 4овека отзад да не висва.Твоята не кляка ли как мислиш освен ако не си със нивомат.А за тия дунапрени с ножката се махат много лесно или из4акай да се скъсат и ще разбереш.

                              Comment


                              • #30
                                ...няма смисъл...
                                Last edited by undy; d.m.y г., 10:21.
                                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                                Comment

                                Working...
                                X